Głośniki

Głośniki

Jest 8 produktów.

Aktywne filtry

Rogers LS3/5a 70th Anniversary Rogers LS3/5a 70th Anniversary
  • Nowy
13 000,00 zł

Rogers LS3/5a 70th Anniversary

Free Shipping
Rogers LS3/5a 70th anniversary \'limited\'edition specifications

System Type - Two-way infinite baffle speaker (closed box)

Frequency Range - 70Hz - 20 kHz +/- 3db

Bass/Midrange Driver - 138mm

Tweeter - 19mm

Recommended Amplifier - 30 - 80 watt

Cabinet - 10mm Birch multi-ply. Critically damped

Dimensions - 210 x 370 x 328

Weight - 12,5 kG

Grille - Black Tygan

Finish - Rosewood Veneer

Crossover - Frequency 3kHz. Bi-wireable

Sensitivity - 83db for 2.83V @1m

Nominal Impedence - 11 ohm

Rogers Classic LS3/5a 15Ohm... Rogers Classic LS3/5a 15Ohm...
  • Nowy
14 300,00 zł

Rogers Classic LS3/5a 15Ohm - sygnowane przez BBC

Free Shipping
Technical Specifications.
Classic LS3/5a 15 Ohm Monitor Speaker System Type: Two way infinite baffle ( closed box) Frequency Response: 70Hz – 20KHz +/- 3dB Bass/Midrange Driver: 138mm polymer cone Tweeter: 19mm mylar dome Crossover Frequency: 3KHz Sensitivity: 83dB for 2.83V at 1M Nominal Impedance: 15 Ohms Recommended Amplifier Range: 30-80 Watts ( Warning do not connect to any amplifier exceeding range as damage may result ) Cabinet: Cabinet 12mm Birch ply critically damped Grille: Black Tygan Finish: Selected real wood veneers Recommended placement: On rigid mass loaded stands. 200mm from rear wall, clear of side walls, angled in so axis cross just in front of the listener. Dimensions: 188 x 304 x 164 ( W x H x D ) Weight: 5.12Kg each speaker.

Recenzje:

Hi-Fi News (England) - Rogers Ls3/5a Classic Audiophile (Hong Kong) -Rogers LS3/5a 15 Ohm
Passive MSS P1 oraz Z1 Passive MSS P1 oraz Z1
  • Nowy
36 900,00 zł

Passive MSS P1 oraz Z1

Free Shipping
"Najważniejsza rzecz, którą te kolumny mają do zaoferowania to ta genialna spójność całego pasma, z której wypływa absolutna naturalność brzmienia. Nie posunę się do stwierdzenia, że nie odróżniłbym brzmienia prawdziwego instrumentu od odtworzenia jego nagrania przez te kolumny, ale też i Mangery zbliżyły się do tej, nieosiągalnej granicy realizmu tak blisko, jak chyba jest możliwe.

Jeden z niezwykle wnikliwych wniosków, jakie pan Marek Dyba zanotował w miesięczniku High Fidelity.pl, w recenzji tych głośników .

.Pełny tekst - tutaj.

Kilka uwag Producenta...

Muzyka zawsze live

Przetwornik dźwiękowy Manger® (MsW) został zbudowany zgodnie z zasadą rozchodzenia się fal - od centrum membrany do jej brzegu. Podobnie jak koncentrycznie rozchodzą się fale na wodzie.

Tak powstał szerokopasmowy przetwornik odtwarzający muzykę i inne efekty dźwiękowe bez dużych opóźnień i bez angażowania energii sprężystości materiałów.

Dzięki tym krótkim czasom opóźnień, mniejszym niż 13 µs, oraz szerokiemu pasmu przenoszenia: od 80 Hz do 40 kHz, można odtwarzać najszybsze transity i skomplikowaną strukturą muzyki w sposób do złudzenia identyczny z wykonaniami na żywo!

Przetwornik dźwiękowy manger w taki sam sposób wprawia w ruch powietrze, pod względem szybkości i głośności jak instrumenty muzyczne. Powstaje realne, przestrzenne odwzorowanie wszystkich instrumentów oraz niezwykle precyzyjne odtworzenie wszelkich komponentów i wyróżników muzyki.

Kompozycja elementów

Każdy przetwornik jest wytwarzany z niezwykłą dbałością o każdy element konstrukcji, z wyselekcjonowanych materiałów i precyzją wykonania godną zegarmistrza oraz jubilera!

Kierując się fizyczną zasadą proporcji dźwięku narastającego i wybrzmiewającego zdecydowaliśmy się na:

- zamkniętą obudowę z wydzielonym głośnikiem niskotonowym, który niezakłócenie może odtwarzać najniższe tony oktaw oraz na
- zwrotnicę, która nie tylko nie rozprasza energii lecz właściwie ją przydziela podłączonym komponentom, ucieleśniając tym najwyższą możliwą jakość, oraz na taką
- formę obudowy, która akustycznie wspiera odtwarzany dźwięk.

W ten sposób nasza konstrukcja wydaje się być prosta, ale nie traci przy nim nic ze swojej wyjątkowośći, wyrazistego stylu, elegancji oraz charakteru ponadczasowego. Ona idealnie wypełnia przestrzeń wolna od przeładowanych w formie i didaskaliach innych tego typu produktów.

manger_h_mini.jpg

Nowe przestrzenie dźwiękowe.

Niezależnie od tego jakiej muzyki Państwo słuchają, system dźwiękowy Manger jest fenomenem precyzji czasowej, przestrzennego rozkładu czestotliwości, subtelności oraz dokladnośći. To konstrukcja, która idealnie odwzoruje nie tylko pojedyncze dźwięki ale również moc gwałtownej muzyki.

Pozwolą usłyszeć wszystko, co zostało zarejestrowane. Odwzorują klimat i detale. Pomimo dużego tła w przestrzeni orkiestry każdy instrument zlokalizują Państwo z punktową dokładnością. Dźwięk struny, prawie niezauważalne westchnięcie artysty, wibracje płyty rezonansowej, lekki mat głosu – wszystko słyszalne bez wysiłku, w sposób oczywisty… W świecie realnym lub z Mangerem.


Kolumny podłogowe pasywne MSS P1

TypePassive 2-Way Floorstanding Speaker
Impedance4 Ohms
Frequency Range40 Hz – 40 kHz
Crossover Frequency360 Hz
Max SPL106 dB Peak
Dimensions44.8“ x 10.6“ x 8.4“ (1139 x 270 x 214 mm)
Weight61.7 lbs (28 kg)
HFManger Sound Transducer, Bandwidth 80 Hz – 40 kHz, Rise Time 13µs
LF8” (200 mm) Custom made Carbon Fiber-Paper Sandwich Design, 42mm Voice Coil Diameter
Enclosureclosed
Rec. power handling50 – 200 Watts
ConnectorsBi-Wiring Terminal – WBT-Speakersockets nextgenTM Cu
Finishsilk matt as per RAL, Nextel, veneer or UltraHigh Gloss


manger_g_mini.jpg

Obudowy głośników - w dowolnym kolorze z tabeli RIAL. Możliwe także wykończenie w postaci lakieru fortepianowego.

manger_Z1_d_mini.jpg

Monitory pasywne MSS Z1

Type Passive 2-Way Compact Speaker
Impedance4 Ohms
Frequency Range40 Hz – 40 kHz
Crossover Frequency360 Hz
Sensitivity 89 dB 1 W/1 m
Max SPL106 dB Peak
Dimensions21.0” x 10.6” x 14.3” (534 x 270 x 364 mm)
Weight57.3 lbs (26 kg)
HFManger Sound Transducer, Bandwidth 80 Hz – 40 kHz, Rise Time 13µs
LF8” (200 mm) Custom made Carbon Fiber-Paper Sandwich Design, 42mm Voice Coil Diameter
Enclosureclosed
Rec. power handling50 – 200 Watts
ConnectorsBi-Wiring Terminal – WBT-Speakersockets nextgenTM Cu
Finishsilk matt as per RAL, Nextel, veneer or UltraHigh Gloss


Opinie recenentów:

Breathtakingly precise AUDIO - Nov 2013

No frills, pure sound Fidelity - April 2014

Exquisite enjoyment VLP - Jan 2014

For music lovers Fidelity - April 2014

Outstanding AUDIO - Nov 2013

Lens 4737 i 4722 Lens 4737 i 4722
  • Nowy
9 999,00 zł

Lens 4737 i 4722

Free Shipping
* Konfiguracja: monitor, 1-drożny, 1-głośnikowy
* Typ obudowy: Bass Reflex
* Materiał obudowy: MDF o grubości 12mm
* Driver: głośnik szerokopasmowy o średnicy 10 cm, skonstruowany przez Takanori Ohmurę
* Impedancja:
* Maksymalny pobór: 25W (praca ciągła), 40W (szczyt)
* Wymiary: W160 x D195 x H260mm około 2,5 kg
* Wykończenie: 6 warstw lakieru ‘czarny fortepian’

Membrany wykonane z niezwykle plastycznego dźwiękowo materiału opartego na tkaninie, której włókna spleciono w szczególny sposób. Ten materiał praktycznie „nie pochłania”, nie tłumi żadnych drgań wywołanych impulsami dźwiękowymi. Jego sprężystość nie ma sobie równych w porównaniu z innymi głośnikami.

Równie nowatorski jest sposób mocowania membrany do kosza głośnika, użyty do tego materiał oraz tworzywo, z którego zrobiono resory. Niweluje on w całości wszelkie tłumienia, które pojawiają się w tym miejscu.

Wreszcie Low-Q-Damper – specjalny materiał z dodatkiem grafitu, użyty do wytłumienia i mocowania głośników. Dzięki niemu idealnie opanowano średnie i niskie tony, powstrzymano całkowicie przepływy rezonansowe powodując, że z tych głośników słyszymy tylko muzykę!
Active MSS S1 Active MSS S1
  • Nowy
63 000,00 zł

Active MSS S1

Free Shipping
.

O mangerach p1 i z1 tym samym piórem - tutaj.


Type Active 2-Way Floorstanding System
Frequency Range 30 Hz – 40 kHz
Crossover Frequency 330 Hz
Max SPL 110 dB Peak
Dimensions 44.8“ x 10.6“ x 8.4“ (1139 x 270 x 214 mm)
Weight 105.7 lbs (48 kg)
HF Manger Sound Transducer, Bandwidth 80 Hz – 40 kHz, Rise Time 13 μs
LF 200 mm Glass Fiber-Polyester Sandwich Design, 38 mm Voice Coil Diameter
Enclousre closed
Max. Power Output LF 250 W @ 8 Ohms Class AB
Max. Power Output HF 180 W @ 8 Ohms Class AB
Power Bandwidth HF 250 kHz (-3 dB)
Input Sensitivity 6 dBu (1.55 V) or 0 dBu
Input Impedance 10 kOhms
Input XLR-3 (balanced)
Input Trim Switch 11 Positions (-2.5 dB to 2.5 dB)
Input Sensitivity Switch 6 dBu, 0 dBu
AV Filter Hi-pass Filter (80 Hz, 12 dB)
LF Module Switch LF -6 dB
Room Acoustics Correction Switch Hi-pass at 100 Hz (+3 dB, 0 dB, -3 dB, -6 dB)
Nearfield /Cinema Screen Correction Switch peaking at 3.25 kHz, 1.0 oct. (+3 dB, 0 dB, -1.5 dB, -3 dB)
High Frequency Trim Switch Shelving Filter at 10 kHz (+2 dB, +1 dB, 0 dB, -1 dB, -2 dB)
Power LED green
Limiter LED green/red
Finish silk matt as per RAL, Nextel, veneer or UltraHigh Gloss




MSMs1_jahrbuch_2012_print_en.png....

MSMs1_Stereoplay_0312_en.png....

MSMs1_6Moons_0912_en.png....

MSMs1_lp_0312_en.png....

MSMs1_imagehifi_1112_en.png....

Monitory Rogers LS5/9 - Rok... Monitory Rogers LS5/9 - Rok...
  • Nowy
22 500,00 zł

Monitory Rogers LS5/9 - Rok produkcji 2020, zgodne ze standardem BBC

Free Shipping
LS5/9 Specifications · System type: Two way bass reflex · Tweeter: Audax 34mm with phase correction · Mid/Bass: Rogers 210 mm polypropylene cone vinyl surround · Crossover: 3KHz 27 precision element 18dB per Octave · Sensitivity: 89dB for 1W at 1M · Nominal Impedance: 8 Ohms · Power handling: 100 Watts unclipped · Maximum SPL: 106 dBA typical in room · Cabinet: 9mm Birch plywood hardwood battens · Grille: Black Tygan · Finish: Walnut, Rosewood and Olive · Connections: Stereo pair 4mm banana sockets · Dimensions: 460mm x 275mm x 285mm (HxWxD) · Weight: 12Kg (each speaker)
Rogers LS3/5A Rogers LS3/5A
  • Nowy
6 499,00 zł

Rogers LS3/5A

Free Shipping


By przybliżyć Państwu nieco te legendarne wręcz monitory bliskiego pola, pozwalamy sobie przytoczyć kilka informacji, oraz uwag natury użytkowej, pochodzących z najbardziej kompleksowej recenzji tych monitorów, zamieszczonej w Stereophile\'u, której pełną treść można znaleźć pod adresem: http://www.stereophile.com/standloudspeakers/361/index.html

Te niewielkie kolumny zostały pierwotnie zaprojektowane na potrzeby radia BBC. Miały służyć do odsłuchów w miejscu wykonywania nagrania, a dokładniej w wozach transmisyjnych (i trzeba przyznać, że jakość transmisji z koncertów BBC była zawsze wyjątkowa, co po części zawdzięczamy sprzętowi, na którym pracowali realizatorzy takich transmisji). Wielkością LS3/5a przypominają pudełka na buty, (są nieco większe, ale w pierwszej chwili właśnie z taką wielkością mogą się kojarzyć), a w swoim niewielkim wnętrzu ukrywają skomplikowaną zwrotnicę. Tworzono je z myślą o odsłuchach z niewielkiej odległości w małych pomieszczeniach, trudno więc spodziewać się, że uzyskamy z nich poziom głośności zadowalający miłośników ciężkiej muzyki (przynajmniej nie bez trwałych uszkodzeń sprzętu, tudzież uszu).

Z racji niewielkich rozmiarów głośnik niskotonowy zmuszony jest do bardzo intensywnej pracy, a mimo to konstruktorom udało się uzyskać całkiem wysoką skuteczność. Maksymalne bezpieczne natężenie dźwięku to ok. 95dB przy odległości do 15\' (ok 4,5 m), co jest głośnością podobną do crescenda orkiestry symfonicznej słuchanego z odległości 10\' (ok 3 m) od pleców dyrygenta.

Sądząc po wielkości tych monitorów można by przypuszczać, że powinny być wieszane na ścianie, wysoko, pod sufitem i skierowane w stronę przeciwległych kątów pokoju, by powstające tam rezonanse fal stojących “wzmocniły” bas reprodukowany przez same kolumny. Wielkość może być jednak myląca. W przypadku tych kolumn nie ma mowy o szczupłym dźwięku. Wręcz przeciwnie - jeśli tylko umieścimy je na podstawkach odpowiedniej wysokości (ok 75 cm) mniej więcej na środku pokoju, to są one w stanie zaprezentować balans tonalny zbliżony do tego co usłyszymy ze znacznie większego zestawu. Jest to zgodne z wynikami badań przeprowadzonych przez BBC, z których wynika, że najlepszą, najrówniejszą charakterystykę niskich tonów uzyskuje się ustawiając kolumny tak daleko od ścian pomieszczenia jak to możliwe.

Kolumny te zaprojektowano tak, by najlepiej grały w wolnej przestrzeni, z dala od ścian, a zwłaszcza od rogów pomieszczeń. Dlatego też gdy umieścimy je zbyt blisko ścian możemy otrzymać za dużo basu, albo będzie on dudnić, na skutek rezonowania fal stojących.

Również niewielka odległość od mebli czy przedmiotów znajdujących się w pokoju, nawet szafki na której ewentualnie postawimy głośnik może powodować zaburzenia w rozchodzeniu się fal dźwiękowych. To może prowadzić do powstawania dziur w słyszalnym paśmie, gdyż pewne częstotliwości mogą być całkowicie kasowane. Dzięki zastosowaniu małych obudów wspomniane zaburzenia w rozchodzeniu się fal dźwiękowych są mniej słyszalne, przez co brzmienie jest gładsze, przyjemniejsze dla ucha. Ale jeśli ustawimy nawet tak małe kolumny w pobliżu innych przedmiotów, powierzchni, rogów to ta bliskość może całkowicie zniwelować plusy małego rozmiaru obudowy.

Kolejną zaletą niewielkich źródeł dźwięku jest to, że emitują one fale w postaci sfery rozchodzącej się we wszystkich kierunkach, a nie płaską falę jak w przypadku większych konstrukcji. Ludzkie ucho reaguje w zaskakujący sposób na taką sferyczną falę dźwiękową – taki dźwięk wydaje się nam mianowicie większy niż faktyczne jego źródło, a jednocześnie prezentacja sceny muzycznej wydaje nam się bardziej trójwymiarowa, przestrzenna.

Następnym elementem prezentacji, który sprawia, że mamy wrażenie obcowania ze znacznie większymi kolumnami, jest sposób prezentacji basu. Co prawda nie schodzi on bardzo nisko (w naszym pokoju do ok 57Hz), ale sprawia wrażenie jakby schodził znacznie niżej, dzięki temu, że bas aż do najniższych słyszalnych tonów jest reprodukowany z taką samą skutecznością (z taką samą głośnością), bez znaczących spadków, co jest swoją drogą niezwykłym wyczynem jak na kolumny z 5 calowymi wooferkami. Jakość i siła basu mogą być tak zaskakujące, że w ogóle nie zwraca się uwagi na brak najniższych tonów, dopóki nie zacznie się słuchać doskonale znanych nagrań, w których występuje np. nisko schodzący kontrabas, czy też stopa perkusji. Dopiero wówczas słychać, że jednak czegoś brakuje.

Również prezentacja wysokich tonów jest znakomita. Co prawda można zauważyć niewielkie podbicie pasma powyżej 5 kHz, ale ważniejsze jest, że nie ma słyszalnego podbicia najwyższych słyszalnych częstotliwości, dzięki czemu w dźwięku nie ma ostrości. Faktem jest także, że te kolumny mają tendencję do przekazywania nieco większej energii w najwyższych częstotliwościach niż to faktycznie zapisano w nagraniu. Daje to efekcie wrażenie delikatnego podkreślenia sybilantów, pozwala blachom perkusji bardziej błyszczeć, a cała prezentacja wydaje się dzięki temu być bardziej otwartą, z większą ilością powietrza.

rogers_banerek.jpg

**color=maroon> Zestaw: dwie zamknięte kolumny

**color=maroon> Obudowa: drewno brzozowe

**color=maroon> Pasmo przenoszenia: 70Hz~20KHz ± 3dB

**color=maroon> Szumy: 2nd & 3rd Harmoniczne, mniejsze niż 3% @90dB S.P.L (65KHz~20KHz)

**color=maroon> Impedancja: 11 Ω

**color=maroon> Czułość: 82.5dB S.P.L

**color=maroon> Max. moc wyjściowa: - @2m na parę: 95dBA S.P.L

**color=maroon> Bas / Średnie tony: Kef B110 125mm komputerowo wyselekcjonowane

**color=maroon> Głośnik wysokotonowy: KEF T27 19mm komputerowo wyselekcjonowane

**color=maroon> Crossover: KEF BBC FL 6/38~2128, 26 prezycyzyjne elementy, testowane komputerowo

**color=maroon> Zalecana moc wzmacniacza: 25~100 watt/kanał

rogers_c.jpg